Reklamace a záruka
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, provede s dopravcem záznam o poškození. Dále je povinen zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat písemně jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
Záruka na zboží se poskytuje v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu. Veškeré možné závady posoudí specializovaný technik. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnnou produktu, výměnnou vadného dílu nebo odstraněním závady servisním technikem.
Záruka se nevztahuje:
- Neodborným používáním
- Mechanickým poškozováním nebo opotřebením
- Živelnými pohromami a jinými vnějšími vlivy
Délka záruky
Délka záruky je vždy uvedena v záručním listě. Standardní záruční lhůta, není-li uvedeno jinak je 2 roky.
Obecné podmínky reklamace pro její úspěšné vyřešení
- Zboží je nutné reklamovat co nejdříve
- Zjištěné vady oznamte e-mailem na adresu reklamace@rozinka.cz, případně telefonicky nebo písemně na adresu společnosti
- Nutné údaje pro reklamaci:
- Jaké zboží reklamujete
- Důvod reklamace, popis závady
- Termín nákupu
- Číslo objednávky / faktury
- Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace.
- Reklamovaný výrobek je nutné dodat v původním obalu (v případě, že je obal součástí výrobku), doklad o zakoupení.
Řešení reklamace
Rozsah a oprávněnost reklamace posoudíme po zaslání zboží zpět na naši adresu. O vyřízení reklamace Vás budeme průběžně informovat a následně s Vámi dohodneme způsob řešení.
Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí 24 měsíců ode dne nákupu zboží.
Reklamace: Ing. David Rozenský, Dražkovická 1467/8, 274 01 Slaný
Kontaktní osoba: Marcela Rozenská, tel. 607 808 707, marcela@rozinka.cz
Záruční list a daňový doklad
Záruční list (pokud není nahrazen prodejním dokladem) Vám potvrdí naše společnost jako prodejce zboží. Vzhledem k tomu, že dodáváme zboží mimo naši provozovnu, řešíme dodání záručních listů i daňových dokladů poštou.
Pokud Vám byl dodán nevyplněný záruční list společně se zbožím, zašlete jej, prosím na adresu:
Ing. David Rozenský
Dražkovická 1467/8
274 01 Slaný
Prosíme, uveďte Vaši zpáteční adresu, na kterou Vám bude obratem zaslán zpět potvrzený záruční list společně s daňovým dokladem.
Hračky
Poslední aktualizace
31.03.2023